קידום אתרים בגוגל הוא הליך הדורש עבודה רבה ומורכבת, הפועלת על פני אינספור פרמטרים שונים המשפיעים על מיקום האתר במנוע החיפוש. על מנת להפוך את אסטרטגיית הקידום למקצועית ויעילה יותר מקדמי אתרים נעזרים בטכניקות שונות ומתקדמות וכן בכלים שונים על מנת לספק ללקוחותיהם עבודה מקצועית ומעמיקה יותר, כזו שמעניקה יתרון על פני מתחרים פחות מקצועיים. חברת https://www.gnss.co.il/ תחשוף בפניכם כעת כמה מאותן טכניקות.
#1 – היעזרו ב- Search Console:
הכלי המוכר של גוגל שאף הליך קידום אתרים לא שלם בלעדיו. סביר להניח שגם מקדמי אתרים מתחילים ואפילו בעלי אתרים שאין להם הרבה רקע בקידום אתרים – עושים בכלי הזה שימוש. אחד השימושים הפופולריים ביותר בכלי בקרב מקדמים מקצועיים היא לבחון עמודים באתר שלנו שכבר מקבלים תנועה מגוגל, המדורגים במקום סביר באופן טבעי ללא התערבות המקדם, לבדוק מה אחוז הלחיצה ומאילו ביטויים הוא מקודם ולנסות לשפר את זה. כלומר אם עמוד מסוים כבר מקודם לביטוי מסוים, שווה פשוט לחזק אותו ולשפר את אחוזי הלחיצה מדף התוצאות במנוע החיפוש וכן פרמטרים שונים בתוך העמוד.
#2 – קישורים פנימיים:
רבים מבעלי האתרים וגם מקדמי אתרים בתחילת דרכם לא מבינים את המשמעות של קישורים פנימיים. קישורים אלו מחזקים את הסמכות של עמודים אחרים באתר שלכם ומעבירים אליהם את אותה סמכות באמצעות קישור אליהם מתוך עמודים אחרים באתר שלכם. לא כדאי להזניח.
#3 – שדרגו תכנים ישנים באתר:
מעל 90% מבעלי האתרים פועלים בשיטת שגר ושכח. הכוונה היא להעלות מאמרים לאתר ולשכוח מהם… לחשוב שהם יעשו את העבודה לאורך זמן או שקישורים מרחבי הרשת לאותם אתרים יחזקו את העמודים וזה יספיק לקדם אותם למקום הראשון. הקישורים אכן מחזקים את העמוד אולם חשוב גם לשדרג ולחדש את התוכן לאורך זמן. לעתים רבות המידע שכתבתם כבר לא יהיה רלוונטי ולכן יהיה צורך לחדש אותו אחרת מתחרה שלכם יעשה את זה ויזכה לתנועה מגוגל.
#4 – התאמה למובייל:
קצת מפתיעה לראות היום אינספור אתרים שעדיין לא מותאמים למובייל. למעלה מחצי מהגולשים היום באינטרנט עושים זאת באמצעות המובייל. גוגל מייחסת חשיבות רבה לקריאת האתרים בגרסת מובייל ולכן חשוב מאוד לבצע את ההתאמות הנדרשות לגרסה זו.
#5 – מהירות האתר:
אחד הדברים הכי משפיעים על חוויית המשתמש ומהחשובים ביותר בכל הליך קידום אתרים הוא מהירות האתר. שפרו ככל האפשר את מהירות הטעינה של האתר שלכם כדי לספק חוויית משתמש ברמה גבוהה, כמו גם שיפור מדדים שונים שיעזרו להגדיל את המכירות באתר שלכם ומדדים המשפיעים על הקידום האורגני.